Sa bicicleta pentru prostata

Sa Bicicleta cu arcuri decupata anatomic antiprostata + grilaj ventilatie, destinata pentru biciclete de oras. Fixare pe sina din otel (include nuca), culoare negru/maro, dimensiuni x mm. 7/26/ · Studiile care leaga ciclismul de cresterea riscului de cancer de prostata sunt deseori profund gresite, dar generarea de radicali liberi si inflamatii locale raman factori de risc pentru ciclisti. De aceea este foarte important ca orice ciclist sa aibe o dieta bogata in polifenoli – inclusiv surse precum ceaiul verde, turmenicul, broccoli si rodia – dovedita ca protejeaza impotriva cancerului de prostata. 11/23/ · Nu stiu ce sea v-ati ales voi, dar eu mi-am cumparat recent o bicicleta care avea o sa extrem de ingusta. Nu sunt un mare impatimit al acestui sport (sa zicem ca ies de maxim 3 ori pe saptamana intr-un tur de cate 35 km), dar credeti-ma ca saua ingusta m-a omarat. Mi s-a urcat prostata,

Sa bicicleta pentru prostata

Sa bicicleta pentru prostata
Acest site folosește cookies! Aceasta este foarte utilă, deoarece nu Sa bicicleta pentru prostata pune atât de mare presiune între oasele șezutului, designul fiind adoptat de un număr mare de producători. Publicat in 26 Jul, Direcția este totuși greșită, deoarece Sa bicicleta pentru prostata constata că este foarte prosrata, dacă nu chiar imposibil, să utilizezi o șa de citybike pe un mountainbike. Pebtru vârfului este de asemenea strâns legat de pozția ta pe bicicletă. Asta după date despre punctele de presiune colectate pe calculator, nu după ureche! Functioneaza mastile pentru antrenament?

Cum aleg o șa pentru bicicletă? | FreeRider

Sanatatea prostatei la ciclisti - prostatita.adonisfarm.ro
Dupa km de stat in sa nu am nici un fel de probleme. Publicat in 26 Jul, Multumesc Free Rider. Se poate pur si simplu ca barbati preidspusi la cancer de prostata sa se fi oferit ca voluntari la studiu niciodata nu trebuie exclus hazardul si stim ca ciclismul intens poate creste antigenele specifice prostatei timp de 24 de ore – ceea ce inseamna ca ciclistii reprezinta subiecti mai buni pentru a studia prostata. În plus, o ședință de bike fitting ar rezolva multe probleme, sistemul GebioMized pe Sa bicicleta pentru prostata au la magazinul Spokes de exemplu măsoară presiunea pe toată suprafața șeii în funcție de poziția pe bicicletă iar poziția se poate adapta să fie ok, de asemenea se pot încerca mai multe forme de șa pentru a găsi-o pe cea perfectă! Sunt curios și eu care sunt aceste magazine care au șei de test. Dar functioneaza ele cu adevarat?

Sa bicicleta pentru prostata probleme cu ea. Comoditatea este pe primul loc.

Totusi merita chiar si cu cateva zeci de grame in plus. Si eu am schimat diverse sei din aceleasi motive. Am cumparat-o din Germania… dupa prezentarea Free Rider! M-am documentat pe site-ul producatorului si m-am convins ca aceste sei nu au rival in lume. Multumesc Free Rider.

Sa stiti ca nu au nici o treaba seile de test din magazine cu produsul pe care il comanzi…degeaba te dai pe o sa de test, saua cumparata este din alt film…este mai grea, mai tare, are alte materiale in constructie si are un alt design, deci in concluzie o chestiune de marketing dusa usor spre teapa!
In urma recomandarilor facute de voi la sei, ma gandesc sa imi iau si eu un WTB pure V, sau wtb rocket v. Am gasit mai mult modele din fiecare. E neaparat sa imi masor distanta dintre oasele sezutului? Ideea e ca vreau o sa care sa nu imi creeze probleme pt drum lung, tinand cont ca umblu zilnic cu bicicleta prin oras, si mai ies si in afara orasului, pe drumuri usoare de padure. Buna,eu am o bicicleta Dahon mi se pare ok dar dupa aproximativ 2 ore de pedalat pur si simplu nu mi-am revenit 2 saptamani deci saua e de groaza,eu pedalez in parc pe sosea pt. Astept un raspuns. N-am inteles niciodata noua moda de a muta saua in pantaloni. Toata lumea vorbeste de pantaloni cu bazon. Si nu numai atat dar pana si chilotii sunt cu bazon.

Pana la urma vom ajunge sa nu mai avem sa ci pantaloni cu o gaura pentru fixare in teava de sa … Comoditatea este pe primul loc.
Greutatea este pe ultimul loc pentru ca mai bine si mai sanatos este sa dai jos din burta jumatate de kilogram decat sa alergi dupa grame minus la accesorii de bicileta. Pe bicicleta mea Mongoose am inlocuit saua standard cu una lata si comoda cu arcuri pe care am platit o suma ridicol de mica. Este excelenta. Dupa km de stat in sa nu am nici un fel de probleme. Nici vorba de imposibilitatea de a pedala sau de alte dificultati tehnice. Pe cursiera Dancelli din , despre care vreau sa spun ca merge absolut perfect si are numai 9 kg, am o sa ingusta si dura.
Mari probleme cu ea. Trebuie s-o schimb cu alta care sa nu mai corespunda modei si nici asa ziselor explicatii tehnice privind oasele pelviene, etc. Cu siguranta ca va fi o sa care sa se apropie cat mai mult de ideal si anume saua din piele intinsa gen Brooks. Evident ca nu voi achizitiona Brooks datorita pretului fara nici o olegatura cu ce capeti in schimb.

Pana la urma voi identifica saua potrivita. In principiu nu spui gresit ce zici, dar este un amanunt important care nu il iei in considerare: pozitia pe bicicleta.
Pe cursiere si pe MTB-urile de XC pozitia este foarte aplecata in fata, cu saua asezata bine deasupra nivelului ghidonului, din motive de aerodinamicitate si eficienta la pedalat. In situatia asta, o sa din asta lata si comoda devine foarte incomoda, fiind prea lata intre picioare iar zona care in mod normal ar asigura confortul, in spate, nu ajunge sa fie folosita. Pentru o astfel de pozitie este nevoie de sei mai subtiri. Iar seile subtiri trebuie alese dupa anatomia fiecaruia, fiind concepute pentru diverse tipuri de conformatii osoase, asa ca daca nu a fost aleasa in mod profesional, sunt mari sanse ca o sa subtire sa fie incomoda, dar una aleasa corect va fi mult mai comoda decat una lata.
Nu doresc sa intru in nici un fel de disputa, consider ca acest site poate fi utilizat pentru a ne prezenta punctele personale de vedere si experientele avute, chiar daca ele pot fi contradictorii.

Sa nu uitam ca saua nu merge singura prin aer ci pe ea sta un obiect mult mai voluminos si mai putin aerodinamic, ciclistul. Practic acest sport pentru placerea personala si pentru beneficiile pe care le aduce psihicului si organismului. Am citit destul de multe articole pe marginea alegerii seilor de bicicleta. Mi-am format propria imagine despre cum trebuie sa-mi aleg saua potrivita. Am ajuns in acest fel la o sa lata de mm si cu arcuri in spate arcuri elicoidale.
Utilizez aceasta sa de 2 ani montata pe o bicicleta Mongoose, saua fiind montata cu cca 15 cm mai sus decat ghidonul. Evident ca pozitia corpului in timpul pedalatului este cea data de pozitionarea seii si a ghidonului.

SA LATA Nu stiu cum se intampla de toti vorbesc despre necesitatea sei subtiri subliniind faptul ca pedaland in pozitie agresiva pe MTB nu ajungi sa utilizezi parte alata a sei, daca ai o sa lata. Pot spune ca eu o utilizez din plin si simt beneficiile arcurilor din spate care absorb toate socurile mai mici, pietre, radacini, etc. Da, seile late, din pacate, probabil tot din motive estetice, au nasul cam gros, as dori si eu ca nasul sa fie mai subtire la sau mea, dar n-am constatat in acesti 2 ani sa fie o problema.
Nu am nimic de spus contra. Este bine de stiut aceasta distanta. Ea intr-adevar da indicatii despre latimea necesara a seii. Ceea ce este surprinzator pentru mine este faptul ca discutiile se limiteaza la aceste oase si se uita complet faptul ca pe langa oase mai exista in acea parte din spate tesusturi care se interpun intre oase si sa.

Un alt lucru despre care nu se prea vorbeste este notiunea de presiune, presiunea la care sunt supuse tesuturile care se aseaza pe sa. Presiune mica inseamna comfort, presinue mare inseamna discomfort. Cred ca nu este nevoie sa amintesc faptul ca presiunea este rezultatul impartirii fortei in gazul nostru greutatea la suprafata de sprijin. Acum fiecare alege ce doreste … aspect sau comoditate.
Cineva spunea ca a ales o anume sa in detrimentul alteia pentru ca era cu g mai usoara. Eu personal as alege saua care imi asigura comfortul maxim si nu m-as uita la greutatea ei. Este mai simplu si mai benefic sa reduc 2 kg din burta decat sa utilizez o sa mai usoara cu g dar mai incomoda. Distanta dintre oasele pelviene am masurat-o prin metoda cartonului ondulat.

Se asaza o bucata de carton ondulat, provenita de la o cutie de ambalaj, pe o suprafat tare, ne sezam pe carton, marcam mijloacele amprentelor rezultate si, iata distanta dintre oasele pelviene masurata fara prea multe complicatii.
Cu aceasta ocazie veti vedea si diametrul amprentelor lasate de tesutul presat de propria greutate. Intre timp am achizitionat o sa care corespunde tuturor cerintelor mele si anume GYES GS mm latime si mm lungime. Este o sa din piele groasa fixata, in varful nasului si in partea din spate, pe o structura metalica,. Nu are bureti, nu are geluri, nu are poliuretan. In schimb ofera sustinerea perfecta a ciclistului, repartizandu-i greutatea pe o suprafata suficient de mare de tesut astfel incat sa nu mai fie nevoie de nici un fel de pantaloni cu bazoane cu bureti, geluri sau poliuretani.
Cu ingrijire corecta tine o viata. Va salut baieti am rugamintea sa mi recomandati o sa mai confortabila pentru o bicicleta ktm peak xt 29 deorece cea din dotare nu este deloc confortabila. Nu stiu ce sea v-ati ales voi, dar eu mi-am cumparat recent o bicicleta care avea o sa extrem de ingusta.

Nu sunt un mare impatimit al acestui sport sa zicem ca ies de maxim 3 ori pe saptamana intr-un tur de cate 35 km , dar credeti-ma ca saua ingusta m-a omarat. Mi s-a urcat prostata in gat. Drept consecinta m-am dus la primul magazin si fara sa studiez tipul seii sau nu stiu ce denumiri savante mi-am cumparat cea mai groasa, mare si cu groapa pe mijloc sa.
Si acum am un Felt cu o sa babana in care ma simt excelent, asa ca cine vrea i sa originala de Felt i-o donez cu cea mai mare placere. Recent m-am operat de hernie de disc, o sa revin in cateva luni si referitor la bicla. Am o cursiera si o sa care dupa fiecare traseu de km ma jena cu toate ca aveam pantaloni, ce recomandari aveti pentru o cursiera o sa care sa aboarba socurile de pe traseu. Greu de gasit o sa care sa absoarba socurile, in afara de cele de dimensiuni mari si implicti grele , nu prea ai cum sa gasesti ceva super-mega-confortabil.

Ai putea totusi sa iei in calcul o tija de sa cu amortizor, desi personal nu-mi plac plus ca ingreuneaza mult bicicleta. Dar ca solutie rapida si eficienta poate fi pe lista de cumparaturi. O cursieră modernă din carbon e mult mai tolerantă cu șocurile, de preferat una din gama endurance nu race.
Îți recomand de exemplu GT Grade Carbon. În plus, o ședință de bike fitting ar rezolva multe probleme, sistemul GebioMized pe care-l au la magazinul Spokes de exemplu măsoară presiunea pe toată suprafața șeii în funcție de poziția pe bicicletă iar poziția se poate adapta să fie ok, de asemenea se pot încerca mai multe forme de șa pentru a găsi-o pe cea perfectă! Asta după date despre punctele de presiune colectate pe calculator, nu după ureche! Salvează-mi numele, emailul și situl web în acest navigator pentru data viitoare când o să comentez. This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website.

Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience. Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website.
These cookies do not store any personal information. Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website. Dragos Mitroi Inițiatorul proiectului FreeRider.

Tu cum ți-ai ales șaua? In concluzie, schimbarile produse in corp ca urmare a practicarii ciclismului te pot proteja de cancer si alte boli.
Studiile care leaga ciclismul de cresterea riscului de cancer de prostata sunt deseori profund gresite, dar generarea de radicali liberi si inflamatii locale raman factori de risc pentru ciclisti. De aceea este foarte important ca orice ciclist sa aibe o dieta bogata in polifenoli – inclusiv surse precum ceaiul verde, turmenicul, broccoli si rodia – dovedita ca protejeaza impotriva cancerului de prostata. Alte lucruri evidente care pot imbunatati sanatatea sunt renuntarea la fumat si consumul responsabil de alcool. In special alcoolul consumat dupa efort fizic poate creste inflamatiile din corp si poate contracara multe din beneficiile oferite de efortul fizic.
Dupa antrenamentele lungi si grele este important sa se acorde prioritate si recuperarii si refacerii fizice. Sanatatea prostatei la ciclisti. Publicat in 26 Jul, Articole din aceiasi categorie Nutritie si suplimentatie pentru ciclisti: Carbohidrati O serie de articole dedicate ciclistilor.

Astazi vom discuta despre necesarul de carbohidrati al unui ciclism, si cand trebuie sa ii consume. Leacul contra crampelor poate fi ascuns intr-o gantera Crampele musculare sunt inca un mister medical, dar dovezile arata ca antrenamentele cu greutati pot ajuta in diminuarea lor. Antrenamente in contrast pentru luptatori mai puternici O metoda avansata de antrenament care sa duca luptatorii la urmatorul nivel al conditie fizice si performantelor.
Functioneaza mastile pentru antrenament? Mastile pentru antrenament, cele care simuleaza antrenamentele la mare altitudine, sunt la moda. Dar functioneaza ele cu adevarat? Merita sa investesti in asa ceva?

Fiecare biciclist trebuie să fie conștient de faptul că alegerea unei șei potrivite va contribui la confortul său și în plus, va îmbunătăți experința pe care acesta o are cu bicicleta. Mulți dintre potențialii cumpărători ai unei biciclete, renunță la achiziționarea acesteia tocmai datorită confortului sub așteptări oferit de șa. Cu toate acestea, alegerea unei șei potrivite te poate scăpa de durerile neplăcute și poate transforma orice călătorie într-una Sa bicicleta pentru prostata de plăcută. Plecând de la premisa că ne dorim confortul absolut atunci când pedalăm pe bicicletă, ni se arată câteva alternative care sunt pe cât de atrăgătoare pe cât de costisitoare. De ce? Pentru că singurele șei care exprimă confort total sunt cele pentru biciclete de oraș, de dimensiuni generoase, cu arcuri, care pot fi ușor asemuite cu un fotoliu. Direcția Sa bicicleta pentru prostata totuși greșită, deoarece vei constata că este foarte greu, dacă nu chiar imposibil, să utilizezi o șa de citybike pe un mountainbike.

Sanatatea prostatei la ciclisti

Disputa in privinta cancerului de prostata si ciclismului a prins din nou aripi recent din cauza unui studiu care a implicat de ciclisti. Acest studiu a concluzionat ca cei care merg pe bicicleta 8 ore sau mai mult pe saptamana proetata un risc de 6 ori mai mare de a dezvolta cancer de prostata, comparativ cu barbati care merg pe bicicleta doar 3,75 de ore bbicicleta saptamana. Desigur, asocierile nu dovedesc cauzalitati! Se poate pur si simplu ca barbati preidspusi la cancer de prostata sa se fi oferit ca voluntari la studiu niciodata nu trebuie exclus hazardul si stim ca ciclismul intens poate creste antigenele specifice prostatei timp de 24 de ore – ceea ce inseamna ca ciclistii reprezinta Sa bicicleta pentru prostata mai buni Sa bicicleta pentru prostata a studia prostata. Ce nu s-a evidentiat in studiu Sa bicicleta pentru prostata ca ciclistii din acest studiu aveau o incidenta a cancerului de 3 ori mai mica decat la populatia generala.

Asta pentru ca exista peste de schimbari biochimice benefice care au loc dupa exercitii fizice, schimbari care reduc riscul de cancer prin protejarea ADN-ului, blocarea cresterii celulelor canceroase si oprirea raspandirii cancerului in corp. Dar si asa trebuie sa luam in serios sugestia ca ciclismul poate creste riscul de cancer de prostata prin ridicarea nivelelor de specii reactive de oxigen. Nu trebuie sa renunti la ciclism.

Lasă un răspuns